Заняття з математики
для дітей середньої групи на тему :
Програмовий зміст:
Навчальні завдання: ознайомити дітей з числом та цифрою 5шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього,вчити порівнювати множини,визначати кількісне відношення(більше,менше,порівну);вправляти в орієнтуванні в просторі(зліва, справа,вгорі,внизу,посередині).
Розвивальні завдання:
Виховні завдання: виховувати уважність,активність на занятті.
Демонстраційний матеріал:білочкаіграшка,фланелеграф,лисичка,горобець,синичка,зайчик,ведмедик(площинні); гілочка;5грибів,5 горішків.
Роздавальний матеріа: цифри ;площинні грибочки і горішки.
Хід заняття.
Вихователь. Діти, согодні нас запросили в гості. А хто запросив,ви дізнаєтесь ,коли відгадаєте загадку:
червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає.
Хоч сама мала на зріст,
та великий має хвіст(Білочка).
-Правильно,ходімо в гості до білочки. Глянте навколо , скільки грибів виросло. А білочка збирає грибочки,настромляє їх на сухі гілочки та сушить на зиму.Але порахувати їх не вміє.Допоможемо їй?Скільки грибочків на гілочці?(один).
-А ось білочка несе ще один,начепила його на гілочку та й побігла за іншим.Скільки грибів стало ?(два).
-Що зробила білочка,щоб отримати число два?(До одного грибочка доклала ще один).
- Пробігав галявиною їжачок і подарував білочці ще одного великого гриба.Давайте порахуємо разом ,скільки грибів стало у білочки.(1,2,3,4).
А тепер ви будете рахувати грибки для білочки. (Діти по черзі рахують гриби).
-А давайте і ми пригостимо білочку грибочком. І тепер у неї 5 грибів.
-Число п'ять позначається цифрою 5 .Ось як вона виглядає.
-Напишемо цифру 5 у повітрі.Білочка пропонує викласти цифру 5 з лісових горішків.(Діти виконують завдання).
Вихователь.
Білочка Мілочка-Добра господиня.
В неї є горішки,
Шишок повна скриня
Ось метнулась білочка,
Заховалась в скриньці,
Це вона готує
Нам усім гостинці.
-Білочка хоче нас пригостити горішками. Але горішки не звичайній із завданнями.
Перший горішок: «Чого буває тільки 4?»(ніжок у стола,ніжок у білочки,коліс у машини).
Другий горішок: «Білочка виставляє гриби,а діти перелічують(умежах5)і знаходять відповідну цифру,що позначає цю кількість.
Третій горішок:Гра «Живі числа».
Діти одержують картки з горішками,на яких записані цифри віді до 5.Почувши команду «Горішки станьте по порядку», діти шикуються по порядку. Інші перевіряють правильність виконання завдання.
Четвертий горішок:Д/г «Час доби».
Дві команди мають викласти картинки з часами доби по порядку.
П'ятий горішок:фізхвилинка.
Лапки в боки,вгору вушка,
Скачуть білочки-подружки.
Раз.два,три,чотири,п'ять-
По гілках вони летять.
Кожен ранок на галяві
Спритно роблять вільні вправи.
Раз,два,три,чотири,п'ять-
Люблять білочки стрибать.
-Діти,білочка назбирала грибочків і горішків і хоче визначити ,чого більше.Допоможемо їйРВикладіть на верхній смужці 2 грибочки,а на нижній горішків на 1 більше.Скільки горішків ви виклали?(три).
-Чого у білочки більше-грибочків чи горішків?На скільки горішків більше?(на один)
-Що треба зробити,щоб грибочків і горішків було порівну?(Додати ще один грибочок)
-Скільки тепер грибочків?(три).А горішків?(три).
-То чого тепер більше-грибочків чи горішків?(їх стало порівну).
-А що ще можна зробити,щоб горішків і грибочків було порівну?(забрати один горішок).
-То скільки грибочків сталоРА горішків?(теж два).їх стало порівну. Вихователь.
Білка ще й торгує трішки.
Продає свої горішки:
Лисичці-сестричці,
Горобцю.синичці,
Ведмедику волохатому
Та зайчику вухатому.
-Всі ці звірі та птахи прийшли до білочки по горішки.Давайте визначимо ,де хто знаходиться.(фланелеграф).Синичка-вгорі,лисичка-внизу,горобчик-справа^едмедик-зліва/Зайчик-посередині.
Діти,білочка дуже рада,що ви приходили до неї в гості.З яким числом та цифрою ви тут познайомились? Білочка бажає вам ,щоб ми завжди були друзями природи,часто бували в полі.в лісі,біля річки.
для дітей середньої групи на тему :
«В гостях у Білочки»
Програмовий зміст:
Навчальні завдання: ознайомити дітей з числом та цифрою 5шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього,вчити порівнювати множини,визначати кількісне відношення(більше,менше,порівну);вправляти в орієнтуванні в просторі(зліва, справа,вгорі,внизу,посередині).
Розвивальні завдання:
Виховні завдання: виховувати уважність,активність на занятті.
Демонстраційний матеріал:білочкаіграшка,фланелеграф,лисичка,горобець,синичка,зайчик,ведмедик(площинні); гілочка;5грибів,5 горішків.
Роздавальний матеріа: цифри ;площинні грибочки і горішки.
Хід заняття.
Вихователь. Діти, согодні нас запросили в гості. А хто запросив,ви дізнаєтесь ,коли відгадаєте загадку:
червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає.
Хоч сама мала на зріст,
та великий має хвіст(Білочка).
-Правильно,ходімо в гості до білочки. Глянте навколо , скільки грибів виросло. А білочка збирає грибочки,настромляє їх на сухі гілочки та сушить на зиму.Але порахувати їх не вміє.Допоможемо їй?Скільки грибочків на гілочці?(один).
-А ось білочка несе ще один,начепила його на гілочку та й побігла за іншим.Скільки грибів стало ?(два).
-Що зробила білочка,щоб отримати число два?(До одного грибочка доклала ще один).
- Пробігав галявиною їжачок і подарував білочці ще одного великого гриба.Давайте порахуємо разом ,скільки грибів стало у білочки.(1,2,3,4).
А тепер ви будете рахувати грибки для білочки. (Діти по черзі рахують гриби).
-А давайте і ми пригостимо білочку грибочком. І тепер у неї 5 грибів.
-Число п'ять позначається цифрою 5 .Ось як вона виглядає.
-Напишемо цифру 5 у повітрі.Білочка пропонує викласти цифру 5 з лісових горішків.(Діти виконують завдання).
Вихователь.
Білочка Мілочка-Добра господиня.
В неї є горішки,
Шишок повна скриня
Ось метнулась білочка,
Заховалась в скриньці,
Це вона готує
Нам усім гостинці.
-Білочка хоче нас пригостити горішками. Але горішки не звичайній із завданнями.
Перший горішок: «Чого буває тільки 4?»(ніжок у стола,ніжок у білочки,коліс у машини).
Другий горішок: «Білочка виставляє гриби,а діти перелічують(умежах5)і знаходять відповідну цифру,що позначає цю кількість.
Третій горішок:Гра «Живі числа».
Діти одержують картки з горішками,на яких записані цифри віді до 5.Почувши команду «Горішки станьте по порядку», діти шикуються по порядку. Інші перевіряють правильність виконання завдання.
Четвертий горішок:Д/г «Час доби».
Дві команди мають викласти картинки з часами доби по порядку.
П'ятий горішок:фізхвилинка.
Лапки в боки,вгору вушка,
Скачуть білочки-подружки.
Раз.два,три,чотири,п'ять-
По гілках вони летять.
Кожен ранок на галяві
Спритно роблять вільні вправи.
Раз,два,три,чотири,п'ять-
Люблять білочки стрибать.
-Діти,білочка назбирала грибочків і горішків і хоче визначити ,чого більше.Допоможемо їйРВикладіть на верхній смужці 2 грибочки,а на нижній горішків на 1 більше.Скільки горішків ви виклали?(три).
-Чого у білочки більше-грибочків чи горішків?На скільки горішків більше?(на один)
-Що треба зробити,щоб грибочків і горішків було порівну?(Додати ще один грибочок)
-Скільки тепер грибочків?(три).А горішків?(три).
-То чого тепер більше-грибочків чи горішків?(їх стало порівну).
-А що ще можна зробити,щоб горішків і грибочків було порівну?(забрати один горішок).
-То скільки грибочків сталоРА горішків?(теж два).їх стало порівну. Вихователь.
Білка ще й торгує трішки.
Продає свої горішки:
Лисичці-сестричці,
Горобцю.синичці,
Ведмедику волохатому
Та зайчику вухатому.
-Всі ці звірі та птахи прийшли до білочки по горішки.Давайте визначимо ,де хто знаходиться.(фланелеграф).Синичка-вгорі,лисичка-внизу,горобчик-справа^едмедик-зліва/Зайчик-посередині.
Діти,білочка дуже рада,що ви приходили до неї в гості.З яким числом та цифрою ви тут познайомились? Білочка бажає вам ,щоб ми завжди були друзями природи,часто бували в полі.в лісі,біля річки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий